Reklamasjon og angrerett

Retur og angrerett

14 dagers åpent kjøp. Salgsvarer kan ikke returneres.
Emballasjen må være uåpnet og produktet ubrukt. Vi kan ikke ta i mot produkter som er prøvet grunnet hygieniske årsaker.
Send tilbake til oss sammen med angrerettsskjema eller ett brev.
Porto blir ikke refundert om du returnerer en fullgod vare.
Ved heving av kjøp og benyttelse av angrefrist, refunderer vi ordresummen (ikke portokostnad) innen 14 dager fra klagen er mottatt hos oss.
Returadresse: La Cosmetica AS, Frognerveien 44, 0266 OSLO.

Garanti/produktgaranti

Hvis det forekommer defekter på varer du har kjøpt, vil Better Brows overholde alle lovpålagte foreskrifter om produktgaranti. Hvis du har en klage angående innlysende materialfeil eller produksjonsfeil på en vare vi har levert ber vi deg informere oss om dette ved å returnere varen til oss uten forsinkelser og senest 5 dager etter mottagelse av produkt. Send inn din klage sammen med produktbilde av det defekte produkter på mail.

Defekte/skadede varer garanti

Knust/ødelagt vare under frakt; om produktet du har kjøpt har blitt skadet/ødelagt må du senest innen 5 dager etter mottagelse gi beskjed til oss om skaden for å få nytt produkt. Send inn din klage sammen med produktbilde av det skadede produktet på mail.
Vi vil da erstatte ditt defekte produkt med et nytt innen 7 dager fra mottatt klage.

Reklamasjoner

Om det mot formodning skulle være en feil ved varen eller du får en reaksjon på produktet, kan du sende en klage til oss på epost, legg ved bilde av produktet, ordrenr og eposten du handlet fra. I noen tilfeller vil vi be om å få varen tilsendt tilbake til oss. Klagen må være oss i hende innen rimelig tid fra du har mottatt varen. Denne fristen har vi satt til 3 mnd. Vi refunderer da ordresummen innen 14 dager fra klagen er mottatt. Du vil få en bekreftelse på epost når vi har mottatt reklamasjonen din.