Kjøpsinformasjon
Bestilling
Ordrebekreftelse: Ved bestilling mottar du automatisk en ordrebekreftelse. Sjekk også din e-post kontos spamfilter. Om du ikke har mottatt denne ta kontakt med oss på mail (man-fre 10-14)
Frakt og levering
Fraktkostnad: kr 49,-. Ingen toll, alt sendes fra Norge.
Leveringstid: 1-4 dager.
Leveringsmåte: brev- eller pakkepost med Posten Norge, A-post levering.
Levering utland: Om du ønsker å få tilsendt en vare i utlandet. Ta kontakt vi mail.
Kundens ansvar om riktig adresse Det er kundens eget ansvar å skrive rett adresse. Kunden må sjekke om adressen stemmer ved utsjekk og betaling. Det er dessverre ikke mulig å endre adresse etter at ordren er lagt da ordrene pakkes tidlig neste virkedag fra vårt lager. Det er svært viktig at postnummer og gatenummer stemmer, da Posten er meget streng på at disse må være korrekte. Vi fraskriver oss ansvaret om kunden ikke har oppgitt korrekt adresse og vil da vente på en evt retur fra Posten før vi sender ut pakken på nytt. Kunden må selv stå for portoutlegg for ny utsendelse. Kunden kan velge å angre kjøpet, men porto blir da trukket fra ordresum før tilbakebetaling.
C/O adresse viktig om du bor på annen adresse enn din folkeregistrerte Bor du på en C/O adresse er det viktig at du får med fullstendig navn på den som er folkeregistrert på adressen.
Eksempel:
Kari Nordmann (ditt navn)
C/O Ola Nordmann, Karl Johansgate 20 (den du bor hos + gate/veinavn)
0260 Oslo
Betalingsmåter
Du kan betale med VISA, MasterCard eller American Express
Orderen er bindende
Når ordren er lagt, kan den dessverre ikke endres i etterkant. Dette siden alle ordrer går tidlig neste virkedag inn til pakking. Det er heller dessverre ikke mulig å bytte i en allerede lagt ordre. Vi beklager, men disse rutinene er satt for å sikre alle våre kunder raskest mulig levering. Det er naturligvis alltid mulig å sende inn for å bytte/returnere/angre kjøpet etter gjeldende norske lover.